Wednesday, January 28, 2009

Tak tahu..

Tak tahu nak cakap mcmana...aku mcm rasa dilemma nak amik maid atau tak nak amik maid. Tapi, bila fikir2 balik mcm perlu pula..sekurang2nya utk look after aku dalam pantang nanti...Kalu ikutkan aku dah mmg jeran nak amik maid sbb malas nak pening2 kepala dgn kerenah dorang yg ntah apa2...Elok plak, agent yg kali ni aku ctc bukan main cepat kasik confirmation yg dorang ade byk stok buat masa skrg dan insya-allah by end of next week maid tu dah bule duduk ngan aku sekali...Yg tak bestnya, sejak aku duduk mesia...mmg asik kepanasan...waktu2 skrg bila tak ada maid, mmg sesuka ati aku nak pakai baju sleeveless atau berlenggeng sahaja...Tapi, nampaknya bila dah ade org asing..terpaksala kami sume kene cover2...Yg aku dok pk2, kalu aku hire maid this time pon...dorang mebe tak buat keje apa sgt..melainkan kemas umah, cuci pinggan, cuci baju pakai tangan sbb mana2 yg perlu sbb washing machine aku tu terlalu complicated utk dorang nak handle, iron baju, memasak jika perlu dan jaga anak2 aku...

No comments: