Wednesday, January 14, 2009

Aku yg confuse..

Sungguhla aku confuse...boboi yg tadinya sedey masa nak pi skool..bila balik muka dia happy plak..aku rasa mau haru kalu mentua aku ade kat umah skrg sbb boboi pagi2 dah meragam. Nampaknya terpaksala aku tahan dia menangis dan meragam tiap2 pagi mcm aku lalui masa kat UK dulu2. Haiiii, apala dugaan...kkdg benda2 mcm ni yg buatkan kita jadik stress. Stress kat si somi tu mmgla tak ada..sbb pukul 6.45 pagi dia dah bertolak ke opis...Tapi, lebih stress tu kat bini, sbb bini ni yg kene mengadap peel anak yg terover mengada2. Kkdg aku pon naik tak paham, kenapala anak lelaki aku sorang ni berperangai mcm ini...sentiasa menguji keimanan aku..Skrg ni kalu ikutkan bukan setakat si boboi je yg ngada2..termasuk si gegirl sekali...tu yg buat aku tambah pening kepala..sume pon nak mommy..mommy..mommy yg buat...kalu cenggini hatta aku amik maid pon, maid aku tu hanya perlu goyang kaki...paling2 uruskan keje2 umah sbb urusan anak2 ni..mmg anak2 aku tak berapa nak sgt ngan maid...Jgn harapla beb maid masa kini nak jaga anak kita betul2..Kkdg tu terpaksa tutup mata, janji dia bersihkan rumah kita, tolong kita kemas kain baju kita dan memasak sedikit2 pon dah memadai...sbb tu kalu bule aku prefer daily maid yg ntah mana aku bule dapat nak carik...

Smlm pon, si gegirl nangis2 sbb tak mo bibik buatkan susu...susu yg bibik buat dia tak mo nak minum...kalu ikutkan hati...mmg bule jadi mengong aku dibuatnya...itu lom lagi ngan perangai si abg yg mesti nak nangis2 sblm pi skool pagi2...termasuk keje2 aku sekali...

No comments: