Wednesday, January 28, 2009

Anak2..

Boboi

dah masuk hampir 2 weeks boboi masuk SR. Tataula ape perkembangannya..Tak nampak significant sangat buat masa ni. But, at least aku tahu di mana kelemahan anak aku bila boboi kene bawak balik homework to be completed during CNY holiday. Boboi ade sedikit confusion to remember capital letters yg mana sometimes small letters dia tulis sbg capital letters dan sebaliknya. Dr segi, maths aku tak berapa susah hati...Sbb alhamdulillah boboi OK in his maths..

aku pon dah mulai ajar boboi personally BM di rumah...Dan alhamdulillah boboi can cope with it and now he can read simple sentences in BM. Walaupon kkdg aku naik stress mengajar si boboi ni...tapi, sbb tak sampai hati nak tgk dia ketinggalan keretapi berbanding kawan2...maka, terpaksala aku serba-sedikit bersabar...

skrg boboi pon dah tak meragam mcm dulu..pagi tadi aku dia tak menangis pon bila pak cik van amik dia depan rumah. tapi yg aku pasan, boboi sememangnya lebih happy berada di rumah berbanding umah nenek dia sendiri...katanya, sbb skrg kat rumah dah ade tv...

gegirl

gegirl macam besa,,orgnya happy2..sometimes she pretending like a baby mebe because she has already had a feeling that she will get another baby..sometimes, she would like me to hold her bottle milk..

No comments: