Tuesday, November 17, 2009

Working...working..working..

Finally, slps bibik datang, almost everyday aku datang ke opis. Sometimes, aku rasa lagi bagus aku duduk rumah dr pi keluar bekerja. Kalu stkt sekali sekala okla aku tak kisah. Tapi, kalu daily..mmmm, mcm tak menarik pula..

Terus-terang, hati aku kurang selesa nak tinggalkan anak2 dgn bibik. Ini disebabkan oleh bibik was caught to hit my doter during my absence. Itu belum lagi anak aku lewat dia bagi makan. Kkdg, naik menyampah dgn bibik pon ada..Nak aku marah2 bibik selalu, takut dia bosan plak dan mula nak berenti kerja. Aku sendiri tak paham, kenapa baru pukul 3.15 baru bibik nak kasik makan anak aku. Inila yang paling sgt2 aku bengang, di kala dia dah kenyang makan...dia mulai melupakan perut anak aku. Benci aku mmg tak terkata. Itu belum lagi dia merosakkan harta benda aku...dr seluar panjang suami aku, cermin bilik air yg pecah dan blender baru aku yg sudah mulai calar-balar.

No comments: