Thursday, November 26, 2009

Jah is coming..

Jah is coming to our office today. Rasa happy pon ada..and lebih menghappykan bila dapat bercakap dgn A..lama dah A ctc aku..tapi, aku je yg malas nak response. Aku tahu mmg dia eager nak jumpa aku..dan smmgnya aku tau kawan2 aku sgt merindui aku..tiba2 je i feel so special..when people keep looking for me...excited to see me...

Jah and I had a nice talk. As usual..dia mmg sgt baik hati..selalu aje dia yg belanja aku..naik aku malu pon ade..just wish that she could get good offer better than Sime. We shared our experiences and feelings together. Talking to her is really a good remedy..I know she is a tough women better than I did. I wish, I could be as hard as my mom or even my surrounding friends. Terasa plak tiba2 mcm aku nak pi shoppingggggggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!

No comments: