Monday, December 07, 2009

Interview oh interview...

Kalu zaman2 lepas grad..aku diinterview org..now, after ten years pass...aku pulak kene interview org..mula2 tu mmg kekok..dah lama2...mmmm, mcm ok plak..kkdg tu rasa mcm radio pon iye sbb asyik ulang benda yg sama..paling tak best, bila berdepan dgn org yg demand tapi, kerja tak seberapa..sometimes, boleh jadi juga..org yg kita expect dia perform..tapi, tak seperti yg disangka...

Terus-terang, aku sudah mulai faham..kenapa zaman muda2 dulu..walaupon english aku berterabur tapi org tetap tak kisah nak hire aku bekerja..setelah berpengalaman menginterview org dan dealing dgn pekerja..baru aku sedari..its not necessarily kalu english you fantastic you can do good work better than others...yg penting sekali...dlm hati tu punya keinginan atau smgt utk bekerja..

No comments: