Saturday, December 12, 2009

Apa nak cerita..

Update hari ini..first of all is about maid. Mcm besa, kalu tak ditukul, mmg tak bergerak..tak pon, sgt2 common..dia mesti akan tertinggal satu atau dua task yg aku suruh. Sprt biasa, rambut ada di sana sini..lap kain senget benget...pampers terbiar dlm bilik air...benda2 remeh..sampai tak larat aku nak bising..walhal bukannya susah...sbb sume keje2 ni adalah repetition...again, aku pon dah malas nak sakit jiwa dgn bising2..

Skrg jam menunjukkan pukul 1.39 ptg..org dlm rumah semuanya tak makan lagi...mebe sbb kekenyangan makan telur. Yg aku perasan, now, maid aku dah mulai naik badan kat punggung dan perut..Cume, untungnya rangka dia sangatla kecik..Hatta dia naik badan pon, tak nampak mana...

Cerita hal anak2. Sejak dua menjak ni...Milan suka sgt tercerit dan berak dlm seluar. Mmg peel dia ni kkdg buat aku naik hantu sampai tahap malas nak kecoh2. Pagi2, dgn kudrat yg ada...aku angkat si Milan duduk di mangkuk tandas dan punggung dia. As for Harris, dah mulai minat nak buat exercise. Mebe, sbb aku dah kemas bilik dia dan tunjuk mana2 buku yg dia tak complete lagi. Aku pon dah siap2 belikan dia buku baru for him to fill up leisure time rather than 24 jam asik main game di rumah tang2 cuti sekolah..

Awalnya, Si Harris amatla excited nak join swimming class..Tapi, kalih2 bila dah jumpa instructor..dia plak mcm malu2..and bagitau tak mahu join the lesson. Nasib tak baik utk Milan coz tak bule register for swimming lesson lagi memandangkan ketinggiannya yg tak mencukupi.

Cerita di opis, mmg agak mengexcitedkan..we have now 3 staff kat opis. Mmg agak meriah. Now, am trying to balance up male and female staff di opis. Cume tak tahula, bila lagikah agaknya...

No comments: