Tuesday, March 18, 2008

Hidup oh hidup..

Kalu ikutkan mmg aku menyampah sgt2 dgn cuaca sejuk kat UK ni..aku nak bangkit pagi bukak mata pon susah..kalu bule asik nak selubung badan dgn selimut...dan malas nak hantar my boy ke skool pagi2...tapi, nak cakap camne..hidup perlu diteruskan juga..takkan selamanya nak hidup bermalas2an?

Smlm, pukul 5.30 pagi baru aku lelap mata...start keje pukul 11.30 malam..sampai bilala aku nak hidup dalam keadaan mcm ini..aku berdoa2 agar tuhan mengurniakan aku kesihatan yg baik spjg aku nak menulis ni...walaupon, aku cume tidur beberapa jam sehari..Kalu ikutkan, aku hanya tidur 3 jam saje hari ini..sbb pukul 6 pagi baru aku betul2 dapat lelapkan mata..

Aku cube aim, at least 1/4 paper for writting..walaupon merapu..aku pastikan tak berenti menulis..walaupon ade sstgh result tu kurang mengancam...aku cuba2 gak presentkan mana2 yg terbaik..and let the sv decide mana yg perlu dan mana yg tak perlu...

No comments: