Saturday, October 14, 2006

Shopping day and my girl 3rd teeth..

Smlm kat M&S sale..tapi stkt 50%..aku still ambil peluang membeli barang keperluan. Aku sesaje try beli sock dia yang panjang, dapat harga £1 sepasang..ok puas hati juge..yang lain aku beli baju adik2 aku..mmm kire selesala and very colourful plaknye tu..utk my boy aku belikan baju sekolah as monday depan ade sessi fotografi..aku dah risau2 ingat dia tak mo pakai..sbb sblm ni aku pujuk dia pakai jumper skool dia refuse bulat2. Hari ini, tak lepas plak dia pakai jumper dan seluar hitam dia dalam rumah sampai beberapa kali aku tegur dia nanti kalu kotor takde plak baju dia nak pakai utk ke skool. Smlm bile anak aku test pakai baju dia, nampak dah besar anak bujang aku sorang ni..

Sejak beberapa malam, my girl tak lena tidur. Bila aku cek gusi dia..rupa2nya, gigi atas dia dah nak tumbuh. Patutla macam cacing kepanasan je sejak akhir2 ini my girl ni..my girl lani dah mulai pandai merangkak dgn betul..habis merata tempat dia dah jelajah kat rumah aku tu..kalu aku mandikan abg dia, dia bule mai nak join masuk toilet plak,,,kalu aku dok masak, dia dok carik plak aku kat dapur..dia dah mulai kenal org..smlm mase aku bawa dia pi shopping pon..dia dah mencebik2 kalu ade org yang kurang dia suke merenung dia..

Hari ini, aku testing masak daging masak merah ala thai...macam menjadi aje..menjadi ikut selera akula..kalu std org lain..tataula aku..T/hari tadi aku dah siap2 bakar puding roti..sejak dua menjak ni aku cam berminat nak asik memasak puding roti..mmm nyummynya..sat gi, aku nak prepare air epal plak utk berbuka sementara my girl tido...

No comments: