Friday, January 22, 2010

Hari ini hari Sabtu..

Hari ini hari Sabtu..Harris kene ke sekolah..ganti utk Raya Cina akan datang. In the beginning I was planning to let the kids and my bibik at home..but then, chgd mine last2 minute..Sambil2 tu aku susun buku2 Harris. Beginilah rutin harian aku menyusun buku utk anak. Kkdg aku wonder, masa zaman aku sek rendah dulu..ntah sape yg susunkan buku utk aku..mebe jugakla kakak aku kot..sbbnya kami abt 4 years different. Kalu nak harapkan mak aku..dia tu mmg sokmo bz..kalu nak harapkan pak aku..lagilaaa..manala nak hirau sgt pasal anak2..kalu bule sume nak dipasskan kat bahu isteri..typikal conservative malay man gamaknya...

Dah beberapa menjak jugak..lidah dan perut aku tak sedap. Tak pasti juga kalu2 aku ni pregnant lagi..Terus-terang aku katakan aku masih tak bersedia lagi..Aku harapkan period ni tak dtg disebabkan aku stress...sbb penyakit mata ikan asik datang dan pergi. Dada aku pon sakit sbb selsema dan batuk. Dan smlman juga aku asik tidur dan tidur..

Aku pon dah lama tak amik port bisnes my honey..cume sometimes je aku dtg menjenguk. Especially akhir bulan..since aku tau, all the engineers there kene report duty ngan my honey...nak plak2 kami dah appoint si J utk delegate kerja dan monitor our young engineers..

Malam tadi, my honey raise his hope again towards me...Hoping if I could take PE for the sake of our company..Soalannya, berkeyakinankah aku??

No comments: