Monday, July 02, 2007

Susu dah nak habis...

Susu semi-skimmed aku dah nak habis plak..mmg harus kene pi tesco sekurang2nya esok atau hari ini..bergantung kepada mood..kalu ikutkan aku malas nak keluar2..just duduk rumah diam2 dgn anak2..spjg my darling takde, ingatkan nak bawa anak2 bermain swimming pool di sini..ntah, berapa kali aku tangguhkan sbb iklim sini yg tak menentu..smlm, aku tak buat apa2 exercise juga sbb aku keletihan sgt2..ini pon, ingatnya slps ni nak menyidai baju yg ada..petang ni, dah berura2 nak masak sambal udang..so, bolehla, by the time my darling sampai..dia b/fast nasi lemak siap2..mesti aku akan terkocoh2 sedikit esok sbb by right my darling akan sampai rumah dalam pukul 8 pagi..my darling pon dah siap pesan aku dan anak2 tido di tingkat bawah supaya kalu dia sampai rumah, aku terus bule bukakan pintu..

Hari ini as usual, my boy akan menangis2 sblm ke sekolah..macam2 alasan diberi..nak tido, nak tgk tv dan nak minum susu..skrg ni aku macam dah lega sedikit..kalu dia tak sempat makan, sekurang2nya dah nak minum susu..jadi, aku tak perlu nak stress sgt2 kalu dia tak nak makan..

Pagi ni aku timbang dgn baju berat aku menten 53.5kgs..

No comments: