Sunday, December 19, 2010

Day 90@61kgs..

Finally, setelah melalui fasa statik..after melahirkan mikael..berat aku telah turun ke 61-62kgs..walaupon aku masih gemuk..pada aku, still penurunan tersebut agak reasonable..memandangkan mikael kini baru berusia 3 bulan...dan utk mencapai berat ideal..aku perlu turun lagi dlm 6-10kgs...rasanya tak jauh sgt dah aku dr target..cumenya, aku kene betul2 fokus bagi mencapai berat ideal...tapi, utk full swing nak turun drastik sampai 4-5kgs sebulan..rasanya aku tak sanggup...sbbnya?? aku masih memerlukan tenaga utk menelaah thesis aku utk viva aku yg akan datang...

As for today..i am off to office..kalu ikutkan..bukannya sgt wat keje2 opis pon..tapi, lebih kepada nak pi singgah ke spa nak membelanjakan coupon yg ada..suprisingly, adik spa yg aku selalu jumpa kat counter depan...yg mcm kerek smcm bila permulaannya jumpa..now, jadik baik gila..aku tak sangka plak dia ni punya personaliti berbeza..waktu berbisnes di dalam bilik dan di luar bilik..we had very nice chat together...and she was sharing her experiences massaging male customer in spa..siap kene kejar2 ngan customer pak arab lagi tuh..ngeri sey..yg paling seriau bila dia citer..mamat2 yg dimassage ni kebanyakannya akan mengalami keterujaan(anu keras) bila diurut di bahagian peha...woooooooooooooo...mmg takkanku kasik laki aku bermassage ngan org lain kecuali aku...huhuhuhu

No comments: