Monday, December 13, 2010

Bz betul assistant aku sorang nih..

Recently, aku telah mendapat assitant baru..budak diploma with 1st class result..bangga ke tak bangga tu..awek berumur early 20s..tapi, adeku kisah??? dan dr pengamatan aku..dia seorang pekerja yg rajin dan berdedikasi..baru nak masuk hari 5 bekerja, tapi keje dah bertimbun2..kesian gak aku ngk assistant aku sorang ni..but, apa choice yg kita ade?? so, keje aku skrg adelah..mengreview keje org..instead of aku yg kene pecah kepala..to everything fr scratch...tapi, kebiasaannya, mmg yg aku kasik idea kat dorang..dan dorang try to buat...as according to my suggestion dan apa yg aku perlu buat is touch up apa2 yg patut...

citer pasal diet..hatta my baby dah nak masuk 3 bulan..berat aku skrg statik ke 62kgs..ari tu ade gak aku nampk jarum penimbang turun ke 61kgs..tapi, oleh kerana aku dah membedal pelbagai jenis makanan semula..berat aku pon mulai naik semula ke 62kgs..nampak sgt mcm tak byk progress...

No comments: