Tuesday, September 25, 2007

Kalu ikutkan..

Kalu diikut dah nak masuk minggu ke-2 kita berpuasa..aim nak overhaulled perut dan menyusutkan badan nampaknya hanya skdr aim..aim tercapai slps 3 hari berpuasa..tetapi lepas tu, bila aku naik kat penimbang..bebaru ni aku dah put on weight 2kgs...kuhhh smgt...cepat sgt aku naik badan..hairan juga..kalu ikutkan after 3 days fasting, I was 51-52kgs saje..

adakah sbb...

-vitamin yg aku makan?
-byk minum teh tarik?
-byk minum ais?
-kurang/ susah membuang?
-terlalu byk makan?

aku dah listkan sume faktor2 tu..tapi, yg aku perasan kkdg aku terlupa nak makan jamu NR aku..jadinya, aku susah sket aku nak memerut..semenjak berpuasa ni pon aku makan byk..kalah my darling makan kekadang tu..dan dah beberapa menjak kami makan sedap2..sedap2 mengikut mulut kami sendirila..

Selasa
-teh tarik/ air bandung
-puding caramel
-tom yam seafood
-nasi putih


Isnin
-teh tarik
-krispy creme doughnut
-puding caramel
-satu bar kit-kat
-crisp
-buah oren/epal

Ahad
-krispy doughnut
-teh tarik ais
-2 ekor talapia masak masam manis
-crips
-seketul plain chocolate

Sabtu
-teh tarik ais
-2 ekor ikan bawal masam manis
-nasi minyak

Jumaat
-teh tarik ais
-ayam satay
-nasi putih

Khamis
-teh tarik
-ayam satay
-nasi putih
-puding caramel
-triffle

Rabu
-teh tarik
-ayam satay
-nasi putih
-puding caramel

kalu ikutkan bukan aku seorang saje nampak berisi, my darling pon aku ngk sama2 naik montel..so, for surela sbb pemakanan ni gamaknya..

No comments: