Thursday, September 21, 2006

Nak kurus

Mmmm smlm aku dapat free catalogue Littlewood direct..bile tgk model dia slim2..aku plak teruja..teruja nak slim..dalam2 pada aim nak slim..aku plak sendiri tak cukup semangat..asik nak makan aje..smlm aku dok ofis..tak bule duduk dia..mesti kepala berfikir nak pi kedai dekat ngan opis..nak carik coklat makanan penenang..aku rase cam nak gigil tak makan bende2 manis...mmg pon skrg makanan manis kat rumah aku dah kene cut as aku tak sebenarnya tak suke makan makanan manis..kalu ikutkan lani aku dah 54kgs..tu hari dah elok dapat 53kgs..kemudian aku dah melantak..dia dgn mudahnya nak naik balik..aku kene menten makan jamu nona roguy..biar menten buang sisa toksik tu...kalu bule nakla dapat 51kgs..lagi cun 47kgs..tapi tak tahu ntah bile2..fasalnya baru aku nak susut..mulala ade godaan2 bermacam2 untuk menaikkan berat badan aku yang sedia chubby..yang merungsingkan aku adalah..lemak gelebey diperut dan lebihan dia lengan..kalu aku ade masa exercise mmg aku dah pi exercise..tapi sbb aku bz dan aku dah letih ngan kerja2 dalam rumah dan opis..membuatkan aku nak exercise angkat kaki malam2 pon malas or tak larat..

No comments: