Thursday, February 25, 2010

Lamanya tak tulis blog..

lamanya aku tak menulis blog..sejak dua menjak ni..sibuk memanjang..smlm 4 jam masa aku dihabiskan utk siapkan calculation gaji pekerja dan juga surat confirmation for one of our staff. tak lama pon aku dapat stay di opis..memandangkan Harris dah start skooling semula. Kebiasaannya, after sending Harris to school, aku akan heading myself ke opis utk buat apa2 keje yang patut. Bukannya tak bule buat keje kat runah...tapi, dirasakan mcm takde feel..lebih2 lagi kalu dapat tau bibik buat keje tak betul...itu belum lagi peel milan yg suka mengacau dan nak aku sokmo entertain dia kalu aku ade di rumah!

as for today, kita ada lagi candidates from UKM coming for interview...to fill in the trainee post. My comment..rasanya better lagi 1st batchnya interview berbanding todaynya interview. My criteria would be...seeking for someone yg can explore programming/ software with an acceptable english writting...Rasanya, cukupla kot amik 2 org..tak perlu nak byk2 as later on tak de sape plak nak monitor mereka...

No comments: