Sunday, August 12, 2007

Very the bonsai..

Very the bonsaila aku ni..nama aku dah masuk dalam list of speaker pukul 10 pagi utk conference di US tapi aku masih tak buat bende walau semedang. Baik aku wake up, buat keje lebih sket kalu mmg betul2 berniat nak pi jalan2 US. Tapi dgn cara nila memangkinkan aku buat keje..kalu tak slow ajela aku nak siapkan projek aku macam kura2...Pukul 2.22 pagi..aku kejutkan my darling pasal berita ni..terkejut2 my darling aku kejutkan..

Aku ingat kalu jadi pi US kali ini, aku nak singgah ke New York or Washington kalu berkemampuan. Tgk keadaan..tgk boss aku macamanala..kalu dia nak sponsor aku dah lebih dr bersyukur..kalu dorang tak dapat sponsor tpt tinggal..sponsor tiket dan fee aku dah memadai..

Apa2pon aku dah kembang kuncup sbb dapat golden opportunity pi melawat negara org di samping dapat establish myself internationally..kalu ikutkan, aku kepingin dan amat2 kepingin nak sampai ke Australia dan New Zealand..agak2 ada harapan tak di masa depan..rasenya kalu takat nak pi Australia tu mungkin ada harapan kot...sblm ni mmg boss aku suh pi Australia..tapi dah tak sempat..maka terlepasla peluang...mmg rugi betul! Takpe..pasni kita usaha lebih gigih lagi utk dapat berjalan ke luar..

No comments: