Tuesday, November 28, 2006

Mari2 makan herbalife

Since balik mesia, berat aku mencanak dari 50-51kgs to 55-56kgs. Sebelum balik Mesia dah berangan nak susutkan lagi 2kgs so that leh jadi 48kgs..kemudian selepas melantak tak hingat kfc, mc d dan pizza berulang2 kali inilah hasilnya..badanku berisi semula..tang lengan dan perut tu mmg obvious..duk mesia tu ari sempat juge order herbalife..konon2nya ada kawan lama tu makan herbalife for 3 days terus menjunam berat dari 66kgs to 59kgs? Result yang menarik tu..

tapi aku takdela mengharapkan untuk turun dgn begitu hebat sprt kawan lama aku tu..as aku tahu sangat body mechanism aku yang very slow utk turun berat badan..as usual i give myself tempoh 2-3 mths to shed away this extra pounds kalu aku diet biasa..

bagaimana caranya nak kurangkan berat badan? Adakah Herbalife the best solution?baru 2 hari aku berdiet dgn herbalife..tekak aku macam dah tak bule terima..agaknya aku manusia yang cepat bosan kot..arghh..ape nak buat dgn 3 botol F1 yang aku beli tu? Nak tak nak aku kene jugak makan sampai habis tak kire cepat atau lambat..yang aku perasan sejak berat aku tak berapa overweight, aku mudah buang air besar dan buang angin..bila dah makan herbalife ni lagila menjadi2 buang anginnya..satu je effect aku makan herbalife..bowel movement aku a bit difficult...lebih baik makan nona roguy kot erk..nak telan nona roguy hari2? pon macam tak lalu juge..stok nona roguy aku pon hampir habis..nak kene beli yang baru..beli phytonatal sudahla as kalu nak beli phtotox mau kopak duit eden..aku ingat kalu aku bosan makan herbalife ni, might as well aku buat menu protein kawalan sendiri..lagi nyummy2...dan pelbagai setiap ari..huh! tibe2 aku teringat strawberry yogurt aku...adeiii..itu lagi delicious berbanding aku menelan this Herbalife..tapi mau tak mau..aku kene gak abihkan gak stok yang ada..nasib baikla aku tak rakus beli berbotol2...kalu tak masak nak menelan..dan lagi sedap kalu aku dapat makan salmon dgn asparagus....dua2 protein gaks tu...adeiii!Ya Allah yang tuhan kuatkanla smgt aku nak kurus semula ni...

kalu org lain mungkin rase full bile makan herbalife...aku plak jadik macam hilang apetite sbb ia sememangnya membosan..cube bagitau kat aku tak sume org leh tahan makan bende yang sama pagi dan tengahari selama sebulan????kalu ade...mmg org tu kuat smgt...perisa yang aku paling suke is...cuppocino..mmg baunye memberangsangkan dan sodap....macamanala aku percaya ngan diet2 camni semula ni??? sedangkan aku smmgnya dahulu2nya lebih percaya kontrol pemakanan sendiri tuk kurus..dan lagi satu yang aku perasan since consume herbalife..perut aku beso cam peknen je as banyak sgt minum air...

No comments: