Tuesday, June 18, 2013

Hai hai hai..

Hai..hai..hai..dah lama betulkan aku tak menulis dlm blog..kalu ikutkan mmg ade aje idea aku nak menulis..cume sayangnya masa tak mengizinkan..at this time being aku busy dgn kerja..kerja dan kerja...walaupon ada masanya ade gakla yg aku dtg lambat ke ofis.. like today..am exhausted pi pick up baju from Jess..thinking that I can bring back all of new clothes fr him...nampaknya sangkaan aku meleset...ngk2, ari ni gak aku kene menyinggah ke kedai dia semula..bosan..bosan..bosankan...letih betul mak cik dibuatnya...masalah gum aku pon tak settle lg..dicampur lg ngan problem org baru masuk yg nampaknya belum mencapai piawaian std aku di ofis.. mendengar luahan rakan di tpt kerja...menyebabkan aku da mcm seriau plak nak keje luar..they way she told me the story..gile outspoken lagi straightfwd his boss commenting abt her work..mau taknya if i were in my shoes can make me feel like sebeban batu singgah di bahu aku.. dlm dok busy keje..kepala aku terganggu ngan kain baju raya yg nak dibeli dan ditempah..

No comments: