Monday, December 01, 2008

Pindah

Punyala letih tak habis2 dek kerana nak pindah..sampai aku pon naik bosan mengemas tak sudah2. Hati aku pulak mcm dah nekad nak balik mesia. malas dah nak duduk sini lama2 sbb sibuknya mcm tak sudah2. lagi dekat2 nak balik..lagi mcm2 nak diuruskan dan nak bereskan. hari ini aku tersenyum gembira sbb car be yg aku bid dah pon sampai di rumah. sampai2 je car bed tu di rumah, semua org excited termasuk boboi sendiri. Semua org bekerjasama punggah kesemua brg2 ke atas. Tinggal ade lagi sebijik carbed yg kami tak collect di Herts. Dua2 carbed aku menang bid kale biru. So, mlm tadi aku memanjangkan langkah beli the matching duvet for my 2 kids. 1 set transformers dan satu set princess.

yg bestnya ni ari aku berjaya jugak menang bid set meja dan kerusi barbie for gegirl. utk set desk boboi mmg dah puas aku mencari..tapi, tak ada pula yg berkenan di hati...kiranya skrg sumenya dah hampir complete jugala..

set bedding kami plak, aku dah siap2 order thru internet. harap2 by this friday sumenya akan sampai..cume aku masih tak pasti nak beli single duvet tak utk anak2...sbb aku sendiri ingat2 lupa sama ada aku ade single duvet atau pon tidak.

No comments: